با تاخیر!!!!

سلام به همه دوستان عزیزم.

 

اول از همه باید عید سعید غدیر تبریک بگم.

دوم باید تولد 40 چراغ تبریک بگم(هر چند می دونم دیر اما چی کار کنم تنبلم دیگه! )جودی عزیزم از من خواست این دفعه یک یادداشت بزارم که حرفای خودم باشه!آخه من چی کار کنم که قلمم مثل قلمهای جودی و رابین این قدر قشنگ نیست.

بابا شماها اینقدر قشنگ و جذاب نوشتین که من هر کارم بکنم (حتی اگه یک ماه تمام هم وقت بذارم )در مقابل یاداشتهای شما کوچیک و مسخره است.

آخه از چی بگم، از دوستیمون بگم(همتون گفتین خیلی قشنگم گفتین) منم می گم این 40 چراغ یک ساله شد علی رغم همه چیزایی که برامون پیش اومد،نمی گم همش باهم خندیدیم یا همش با هم گریه کردیم،اما همیشه باهم بودیم و قشنگی و شیرینی حتی گریه هامون (همه اینا) تو این بود که با هم بودیم، باهم در کنار هم.خیلی خاطرات داریم wowwwwww یادتونه دعواهارو،دوییدنا،خنده هامون،بحثامون،کم آوردناو......خیلی چیزای دیگه که این قدر برام(برامون) مقدسه که نباید مطرح بشه چون پاکیشو از دست میده و بهتر تو قلبم( قلبامون) بمونه و اجازه ندم(ندیم) کسی پاکی و صداقتشو ازم (ازمون) بگیره یا زیر سوال ببره!!!!!!

فقط می خوام بگم هر کدوم از ما خودش خواست که وارد این گروه بشه(حالا به هر دلیلی و بعضیمونم به خاطر دوستشون!) کسی، کسی رو مجبور نکرد الانم کسی، کسی رو مجبور به بودن نمیکنه. می خوام بگم ما خودمون این گروه رو به وجود آوردیم خودمون می تونیم حفظش کنیم یا نابودش کنیم!پس همه چیز دست خودمونه!خوب بقیه مطالبو که جودی خیلی قشنگ مطرح کرده.

می گن هیچ چیزی تو این دنیا پایدار نیست!هر چیزی یه روزی تموم میشه!اما در مورد دوستی هم اینو می شه گفت؟؟؟؟؟؟؟

آخر مطلبم هم یک جمله می نویسم که چند وقت پیش شنیدم خیلی برام جالب بود برای شماها هم می نویسم فقط یه خواهش:لطفا بگین برداشتتون از این جمله چیه؟چی رو می خواد بگه؟

 

<< آدما وقتی پیرمیشن نمی میرن،وقتی خسته می شن می میرن!>>

 

تا بعد......(آخی از کی بود اینو ننوشته بودم! )

 

حنا

نظرات 2 + ارسال نظر
جودی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:20 ق.ظ

سلام
خیلیییی قشنگ نوشتی(روی همه رو کم کردی!!ایول:دی)
موفق باشی!!
آدم خسته خودش می فهمه که پیر شده(البته بستگی داره منظورت از خستگی چی باشه و...)
...

هیچ کس دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ب.ظ


...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد