کدوم کار دنیا بر عکس نیست؟!

سلام به همه شما عزیزان که به منو دوستام سر میزنین.
همه ما یه یادداشتی گذاشتیم و به اصطلاح چلچراغ رو افتتاح کردیم. البته نل هنوز یادداشی نذاشته ؛ با اینکه به خاطر این تاخیر خودمم بد جوری از دستش عصبانیم  اما باید بگم که این چند روز بد جوری سرش شلوغ بوده، شما هم به بزرگیه خودتون ببخشیدش  . ( البته این حرف ها رو اصلا به خاطر CD قشنگی که بهم داده نمیگم   )

راستی واقعا نمیدونم چرا اینقدر کارهای دنیا برعکسه!
همیشه هر وقت خیلی سرم شلوغه و یا تو ایام امتحانات پایان ترم هستیم و باید درس بخونم کلی ایده جالب برنامه نویسی، وب و ... به سرم میزنه ولی وقتی بیکارم انگار نه انگار این همون کله پر از ایده دیروزه
دیشب هم همین طور بود، انگار نه انگار که فرداش امتحان میان ترم داشتم  همش ناحودآگاه سر از پای کامپیوتر در می آوردم. آخرشم هیچی.
حالا اگه دوس دارین بدونین دیشب چه جوری وقتمو تلف کردم اینجا رو کلیک کنین .
راستی یه سری هم به اینجا بزنین، خیلی با حاله؛ حداقل آهنگش قشنگه‌!!!
                                 
تا دیدار (همون نوشتار) بعدی خدا نگهدار            مارکو پولو   

به نام او که گر حکم کند محکومیم

اگر نمی توانی شاهراه باشی کوره راهی باش اگر نمی توانی خورشید باشی ستاره باش بهترینی؛هر انچه هستی باش. منم تولد چهل چراغ را تبریک میگم.از دوستان خوبم :جودی به خاطر معرفی قشنگ ما و مارکو و رابین به خاطر توضیحاتشان ممنونم. تا بعد....
                                                                                                   نویسنده: حنا

به تماشا سوگند و به آغاز کلام


         به نام خداوندی که دوست را آفرید و محبت را در دل او برانگیخت.

قبل از هر چی:اول سلام به همه ی دوستان اشنایان خوانندگان بینندگان و....دوم تولد (تولد میشه گفت)چلچراغ رو به خودمون و خودتون تبریک میگم(امیدوارم قدمش مبارک باشه)
معرفی: من جودی هستم همونطور که می دونید یکی از پنج نفری هستم که اینجا می نویسم(فعلا در این حد کافیه)
اعضا:ادمهای دوست داشتنی هستند که شخصیتشون و احساسشون و....از اونی که می بینید یا می شناسید بالاتر و بهتره(باورکنید!!)من که چه باشم یا نباشم یا نباشن(می دونم هرچیزی ـمثل این وبلاگ که یه شروع شده و تموم می شه ـ تموم میشه (اونام بیشترش دست خودمونه)حداقل تا وقتیکه یکی از اون چیزهایی که دست خودمون نیست تموم نشده)دست از سر هیچکدومشون بر نمی دارم!!شماهم اگه باهاشون دوستید دودستی بچسبیدش
یا اگه اسما میشناسیدشون یه جوری(به هر روشی که بلدین)سر صحبت رو باز کنید واسه اینکه تو این دوره زمونه آدم(دوست)بامعرفت و وفادار کم پیدا می شه(از من گفتن بود دیگه خوددانید)
مطالب:مارکو و رابین به اندازه کافی توضیح دادند فقط من چند نکته رو بگم:
*من مثل بقیه دست به قلمم خوب نیست.
*دل من لاله(خدا نصیبتون نکنه)حرف نمی زنه پس تو یادداشتهای من درددل نخواهد بود.
*مطالبی که می بینم یا می خونم و....قشنگاشو اینجا می نویسم نه چرت و پرت هاشو!!
*چون خواستن ما هیچوقت توانستن نبوده و حجم کارهایی که شاید بتونم شاید نتونم زیاده
ترجیح میدم اگه تونستم کاری انجام بدم بعدش اعلام کنم!!
در پایان:امیدوارم موفق باشیم و به یاد نگه داریم که جهان نیازمند آفتاب لبخند هر چه بیشتر است پس یادمان باشد که سهم خود را ادا کنیم!!
                                                                                    خوش باشید و خدانگهدار     
                                                                                                                 جودی